Thursday, May 26, 2011

♥I am not a good writer ♥

hah!riders err readers lah..

actually,i need sum improvement in English.
err sbb aku rase english ni sgt penting kot.
so,mungkin blogger sekalian can help me to improve it rite?
eh.what are you nonsense about hah nurul saadah binti abdullah! .haha.

so,sebenanya,post ni khas tok you jew my kuci kuci ni.hee~
agak agak korg rase mcm menyampah or meluat or wtv,close je tab aku ni
maaf :)
ini blog aku kan.so suke hati aku lah.
haa.kasi tulisan biru-biru sikit mcm fb tuh..
tp dy kua wane pink jugk!degil!haha

you bukan nama sebenar.*kasi merah sikit :)
tp mcm aku ckp jugk tadi.dy kua pink jugk!geram!

you,jgn nakal2 ye over thare.
jgn buat i sedey2 oke.sakit you nanti.
coz i nk patah-patah kan lagi jari you yg dah path tu.
hah!padah muke.hahaha*gelak jahat.
err.ape yg jadi 2 3 4 5 hari lepas tuh,lupe kan k.
i mintk maaf.i bukn ape.over dose sikit.
maklumlah.datang angin pempuan ni,rmbut yg tegak pon bole jadi krinting. :p
laut yg tenang pon bole jadi tsunami aww.
dasaat!
mcm mane pon i marah you,you tetap chokichoki utk i.
bak kate pepatah "dispose of the turbid, take the clear"*versi engglish aku bagi ni hah!pandaipandai nak translate.haha
ade google translate kan.ape lg.pakai lah! x)
jgn gatalgatal oke cari pmpuan lain.
nanti i cari ratu kerngga bagi you.hah!nak gatal sgt kan.serve you right
cukup i je okeh!
sem dpn belaja elokelok yeh!jgn ingt berdeting je.*cermin diri sndiri dulu.hee
nnt kite graduate same aww.tamau lah extend sem.so,struggle gle vavi punya!
da blaja jauhjauh,habis duit,xkan nk bia kan duit tu mmbazir mcm tu je kan.
mst lah nak hasilnya!hah!exactly!mestilah nk kejayaan!
xkn nak balik "mama,angah kna extend sem,coz ade fail"..
nnt i kick you lajulaju.haaa.
ingat taw.Don't look back and ask WHY? but look FORWARD and ask WHY NOT??gambate kundasai!
hah!ni copy n paste dari fb rozax aniey.*err.sory TERcopy.
ingat solat.*ingin saya pesan pd diri sy juga!
ingat tuhan.jangan dok melepak je keje.
main kad,merempit x tentu pasal.
ingat!"It's your choice to make life colourfull, because you are holding a pencil to write your own story" :)
ni kerja menkidnap ayat org je.sorry izzati norhisham.your word so meaningfull lol! :)
maklumlah.org x creatif memang mcm nih :p
so,last but not least , IYOU

eyueeww.ape ni adah jiwangjiwang nih!
so what?mcm aku ckp blog aku!suka hati akulah!hah!padan mke.

chiaw~

and and ini utuk awk izzati norhisham.
dah balik kolej tu,xpaya nk exited sgt.ingt kawan2 dkt sini :p
sem dpn klo dpt DL tuh,jgn segan2 cll aku.aku tunggu je ko blnje mcD.
even promotion set buy 1 get 1 free tuh da habis.haha.
belaja elokelok.jgn asyik nak ingat non je.*non kot.
haha.syg awk!muah muah sikit :p



3 comments:

  1. Oit Rajaaaa :P Kau nak cakap ayat aku bermakna ke tak bermakna? Kalau bermakna, meaningful la, bukan meaningless :) Aku pun berharap dapat DL, siapa tak nak kan? aku kene lebih kan usahaaaa T___T Okay, aku DL aku belanja kau Mcd! Anytime, so doakan aku DL next sem! :) Hmm manada asyik ingat dekat Non, lagi pun next sem dia dah tak ada laaa :(

    Okay sayang awak jugak cium sikit muahxxx! :D

    ReplyDelete
  2. okeh.salah.x teror BI kan :p maaf2

    ReplyDelete
  3. Haha jangan nak gedik sangat la kan. People make mistakes la chill la der :p

    ReplyDelete